Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

BELANGRIJKE MEDEDELING

Na de bijeenkomst van de overheid betreffende de stijging van het coronovirus mogen er in het lokaal vanaf heden geen feesten of activiteiten georganiseerd worden ! Dat wil dus zeggen dat het lokaal de ganse maand december gesloten zal zijn !
We wachten voor de maand januari nog af na de samenkomst van de overheid op 22 december 2021!
Wij wensen iedereen alvast Prettige Feestdagen !!!

Vanaf maandag 1 november 2021 zal iedereen die het lokaal wil betreden een Covid Safe Ticket (CST) dienen te vertonen aan de ingang van het lokaal, die zal gecontroleerd worden door een door het bestuur aangeduid persoon. De lijst met de bevoegde personen zal in het lokaal aanwezig en gepubliceerd zijn. U kan uw CST vertonen via de smartphone of via de papieren versie. Indien u een officiële negatieve test (48 uur) of een officieel herstel attest kan voorleggen wordt u ook toegelaten. Het mondmasker in het lokaal is dan niet langer verplicht maar u mag het natuurlijk altijd gebruiken.

Indien u het bovenvermelde niet kan voorleggen zal de toegang tot het lokaal geweigerd worden !

Mocht u nog vragen hebben hieromtrent mag u mij of een ander bestuurslid contacteren.

Met sportieve groeten.

Namens het bestuur.

Covid Safe Ticket nodig?
Stad Brugge helpt haar inwoners graag verder!
❗Het Covid Safe Ticket is digitaal opvraagbaar via de CovidSafeBE-app (mobiele app) en op websites zoals Mijn Burgerprofiel, mijngezondheid.be of MyHealthViewer.
Om certificaten digitaal op te vragen heeft men een identiteitskaart, pincode en kaartlezer nodig, ofwel een andere geactiveerde digitale sleutel (bijvoorbeeld itsme).
Maar omdat het installeren van de app of het opvragen van het certificaat niet bij iedereen even vlot verloopt, helpen onze diensten, alsook vrijwilligers, je graag op weg.
ℹ️Check het artikel op de website om te zien waar je terecht kan voor hulp!
Stad Brugge helpt inwoners aan Covid Safe Ticket

Uitslagen:

Indien u de uitslagen wil weten van een bepaalde sporttak gelieve regelmatig  te kijken naar de rubriek activiteitenkalender en voor de uitslagen van kaarting en of teerling naar de rubriek ontspanning, alsook naar het Zwart-Wit Tijdschrift

KSKD Brugge: Facebook